CV

Mindennapok, CV, meg ez meg az. Nem mondhatom el senkinek, leírom hát mindenkinek

Friss topikok

  • Kismaci86: Boldog boldog boldog születésnapot, kívánom hogy legyen még sok ilyen szép napod :) Nagyon sok bol... (2008.08.11. 21:39) 2008.08.11
  • Kismaci86: Csajszi merre vagy már??? :( hiányzol... ugye nincs baj??? (2008.08.01. 10:48) jóslás
  • Kismaci86: Örülök, hogy végre írtál már... el vagy veszve :( Esetleg egy kis élménybeszámolót kaphatok? :) :P (2008.07.16. 11:47) 2008.07.15.
  • Kismaci86: Hát tegnap a KisD-s szitura gondoltam :D ja de Konstiék is... van amit nem felejtek el... éjjel ke... (2008.07.03. 14:16) 2008.07.03.
  • Kismaci86: Csajszi! Nagyon tetszik a bejegyzésed. Nem azért, mert rólam is van benne szó, hanem, mert jó érzé... (2008.07.02. 20:51) 2008.07.02.

Ezt olvasom..

2008.07.03.

2008.07.03. 14:38 - sunny85

Címkék: munka én állat szerződés barátnő degu gonosz

Na végeztem mára, s a tali is megvolt :) Sütizés helyett egészséges kaját ettünk, barackot!:) finom volt... :) Az utcai "direkt marketinges" emberkék kiakasztottak. :D Miből  gondolják,hogy pont tőlük fogok mondjuk zoknit és halásznadrágot venni? Főleg úgy,hogy 5perccel azelőtt is érthetően elmondtuk,hogy nem tartunk igényt az általuk kínált holmira... De azért még próbálkoznak... ahhh mindegy.

Ma először írtam önállóan hitelszerződést. S még jó is lett!:) I'm the best! :D ohh s szerény is vagyok. Holnap vizsga,de még nem készültem. Majd ezután. Fáj a fejem,s így nem tudok koncentrálni. Már a 2.spedifen port iszom. Gusztustalan íze van, aki már kóstolta tudja miről beszélek... Aki meg nem,az ne akarja kipróbálni. Mondjuk én vagyok a hülye, hogy nem szedem a Divascant már egy másfél hónapja. az valamenyit segített. De kinek van kedve napi 3szor gyógyszerezni magát? Szerintem senkinek... Bár a neurológus szerint már hozzászokott a szervezetem a divascanhoz is. s írt fel mást helyette, de mint utánaolvastam, azt nem szedhetem az allergia gyógyszerem mellett... Mindegy... Nincs most időm emiatt orvoshoz rohangálni.

Szegény barátnőmet megvárattam ma kissé. Bocsi ezúton is.:) A fiókvezető ellenőrizte a munkám. S elégedett volt, mint már írtam. Hozta a szokásos, kívül vidám arcát... :) Feldobott... Párocskám ma is korábban megjelent itthon, s mire hazaértem rendetrakott!:)  na ilyen nem sűrűn fordult elő mióta együttélünk :) Meglepett... Holnap nem megy dolgozni. Milyen hülye rendszer van náluk, itthonhagyta a belépőkártyáját véletlenül, ezért fegyelmit kapott,s 15ezret vonnak tőle. Jó mi? Jobban járt volna,ha be sem megy... Amúgy is a héten már elvileg leállás van nekik, s szabadságon van mindenki. Erre berángatják őket,s még pénzt is vonnak... pfff...

Durva,hogy az embernek mit el nem kell viselnie a munkahelyén. Na anyum ma is kiakasztott. Hugom pasijával kapcsolatosan. Siessek haza, mert itt van,s ne legyenek egyedül. Jah.Csesszem el a napomat.A ...-t. (sok csúnyaszó).

Tanulni kellene... Nincs kedvem... Szar ügy... Szükség lenne rá... Ciki lenne bukni holnap :D Bár úgyse... Okos vagyok, s megoldom. :) Mostanában megint fáj a hasam... remélem semmi gond nincs... Ezzel sem akarok orvoshoz menni, mert nem bízom a nőgyógyászban,aki rendel, mikor ráérek. Ő akarta kivenni a petefészkem... Mikor még volt esélyem a gyógyulásra. csak ezt egyszerűbbnek látta... Még szerencs,hogy az osztályvezető főorvos nem engedélyezte neki a műtétet. Jah... Így megúsztam. Na erre az "orvosra" egy tollat nem bíznék, nem még embert... ehhh...

Ilyen szép kis deguink vannak amúgy:

Róluk még nem írtam szerintem. De imádom őket. :) Rajtuk gyakorlom a felelősségteljes nevelést. :) Sok törődést igényelnek. Figyelni kell mit esznek, mennyit, itatni őket ( az itatójukat összetörték, s ha beteszünk nekik mást,szétrágják, felborítják,stb.), ez úgy történik, hogy felespohárba engedek vizet, egyenként kiveszem őket, isznak amennyi jól esik, aztán szaladgálnak picit rajtam,s visszamenek a ketrecbe. :) s ezt naponta többször... Vizes zsepit is teszek be nekik, mert azt mindig rágják,s abból is nyernek folyadékot. De kapnak nemsokára új itatót, csak most csak műanyag volt a boltban,ami nekik max.fél óráig felel meg, aztán megrágják. Szerencsére már eléggé készhezszoktak :) sok türelem kellett hozzá, de sikerült :) Néha még mindig megijednek ha valami ismeretlen zajt hallanak, vagy valaki hangoskodik. De ha szólok hozzájuk megnyugszanak. Egyből jönnek a ketrec ajtajához, hogy kijöhessenek.:) Imádom őket,s kész :)

 

Mára ennyi, go tanulni. pápá

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sunny85.blog.hu/api/trackback/id/tr21551367

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása