CV

Mindennapok, CV, meg ez meg az. Nem mondhatom el senkinek, leírom hát mindenkinek

Friss topikok

  • Kismaci86: Boldog boldog boldog születésnapot, kívánom hogy legyen még sok ilyen szép napod :) Nagyon sok bol... (2008.08.11. 21:39) 2008.08.11
  • Kismaci86: Csajszi merre vagy már??? :( hiányzol... ugye nincs baj??? (2008.08.01. 10:48) jóslás
  • Kismaci86: Örülök, hogy végre írtál már... el vagy veszve :( Esetleg egy kis élménybeszámolót kaphatok? :) :P (2008.07.16. 11:47) 2008.07.15.
  • Kismaci86: Hát tegnap a KisD-s szitura gondoltam :D ja de Konstiék is... van amit nem felejtek el... éjjel ke... (2008.07.03. 14:16) 2008.07.03.
  • Kismaci86: Csajszi! Nagyon tetszik a bejegyzésed. Nem azért, mert rólam is van benne szó, hanem, mert jó érzé... (2008.07.02. 20:51) 2008.07.02.

Ezt olvasom..

Sziget 2008.08.10-11.

2008.08.11. 01:18 - sunny85

Címkék: én német sziget pénz cigány részeg hot unalom dog őr molylepke

Rég írtam, el voltam foglalva nagyon. Épp s Szigeten ülök, s várom a külföldieket,hogy jöjjenek pénzt váltani. De nem jönnek... Pedig akkor nem unatkoznék ennyire. A biztonsági őröm abszolút nem szimpatikus. Bár még egy szót sem szóltunk egymáshoz. na mindegy.Valami szar monoton zene szól folyamatosan a közelből, néha felhangzik pát tészeg üvöltés... Fantasztikus mondhatom. Már balhé is volt, mikor jöttem akkor verekedett 2cigány a bejáratnál. Hagyták őket, nem kár egyikért sem. :D Tele van részeg emberekkel minden. Szemben HotDog-os sátor, most ott próbál becserkészni egy szőke szilikoncsajszit a biztonsági őr. :D Nem sok sikerrel ahogy látom :D Bár lehet csak az ingyen Hotdogra hajt :D Ja az a szép,hogy délután hívtak,hogy nem kell jönni, mert nincs áram a fülkében, szerveztem programot magamnak délutánra, erre 6után hívnak,hogy mégis kell jönni. Na fasza.Lila-fehér karszalagot kaptam :S  1órája itt ülök,s senki nem jött még! Tiszta gáz. Délután is összesen csak 50 eurot váltottak. 1ember... Elalszom, ha nem jönnek. Leengedem a redőnyt,s alszom :D Csak be vagyok kamerázva :S

Azért gáz,hogy éjszaka vagyok,mert ilyenkor mindenki alszik, s jobban unatkozom. Gyorsabban telne az idő,ha msn-en írkálhatnék valakivel. Lehet elkérem a másik pénzváltós srác msn címét,s zaklatom :D van céges teló,amin hívhatnánk egymást,de csesztek megadni a telefonszámokat. :D Bénák :D Recseg a szék, az asztal túl alacsony, a billentyűzet szar. Az ALT gomb be van ragadva, nem tudom használni. Bontják a kordonokat, szerelgetnek folyamatosan. Most legalább van egy kis mozgás. 4után meg nem lesz semmi. Ahhh már 3felől hallom a zenét,s kurvára szar. Ezért is akartam a bejáratnál lenni. Ott legalább forgalom is volt most, meg nem ilyen zajos.  Gondoltam felhúzom a redőnyt oldalt is,hogy lássak arra is valamit, erre TOI-TOI WC-k vannak mellettem. Azt hiszem az ablak nem igazán lesz kinyitva... :S PAnaszkodok itt egyfolytában :D Hiányzik párocskám. Könyörgött szépen,hogy ne jöjjek :) Olyan aranyos volt most... Úgy látszik el kell jönnöm 2hetente pár napra, hogy jó legyen :D Mennyi hülye részeg német rohangál erre. Berepült hozzám egy molylepke,szóval már nem vagyok egyedül :D Reggel munka után szétnézek a környéken, hogy hol mi van,ha már itt vagyok. Persze csak ha lesz erőm. Valaki tud ötletet adni, hogy tudnám leszedni a textil karszalagot úgy,hogy ne legyen nyoma??? Hálás lennék a tippért!:)Olyan hülyén rakta fel a kezemre a fickó,akit megkértem. Mást se hallok most folyamatosan,csak hogy Hej Hó... De hogy hol, kik adnak ki ilyen hangokat... :D Picit felfüggesztem az írást, majd még később lekötöm magam ezzel...

A bejegyzés trackback címe:

https://sunny85.blog.hu/api/trackback/id/tr53610041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása