CV

Mindennapok, CV, meg ez meg az. Nem mondhatom el senkinek, leírom hát mindenkinek

Friss topikok

  • Kismaci86: Boldog boldog boldog születésnapot, kívánom hogy legyen még sok ilyen szép napod :) Nagyon sok bol... (2008.08.11. 21:39) 2008.08.11
  • Kismaci86: Csajszi merre vagy már??? :( hiányzol... ugye nincs baj??? (2008.08.01. 10:48) jóslás
  • Kismaci86: Örülök, hogy végre írtál már... el vagy veszve :( Esetleg egy kis élménybeszámolót kaphatok? :) :P (2008.07.16. 11:47) 2008.07.15.
  • Kismaci86: Hát tegnap a KisD-s szitura gondoltam :D ja de Konstiék is... van amit nem felejtek el... éjjel ke... (2008.07.03. 14:16) 2008.07.03.
  • Kismaci86: Csajszi! Nagyon tetszik a bejegyzésed. Nem azért, mert rólam is van benne szó, hanem, mert jó érzé... (2008.07.02. 20:51) 2008.07.02.

Ezt olvasom..

2008.06.02. Új hónap, új remények

2008.06.02. 14:13 - sunny85

Címkék: élet én hónap ő mi remény új fradi

A hétvégénk főleg sírással, lelkizéssel zajlott. Szóba került ismét a szakítás... De nem lett belőle semmi. Azóta más lett. Kedveskedik, ölelget, szeretget, puszilgat,s végre össze is bújtunk... Kérdezte,hogy szoktam-e neki hazudni,s hogy mikor. Azt feleltem,hogy volt rá példa mostanában, mikor mondtam neki,hogy szeretem,de nem éreztem úgy abban a pillanatban.. Ezen elgondolkodott... Szerintem ekkor jött rá,hogy nem jó irányba haladunk... Felfogta,hogy elveszít,ha így megy tovább. Szóval a tegnapi nap jó volt. Ma kezdtem a gyakorlatot. Tök jó, irodai meló,stb. Nem bánnám,ha felvennének majd a végén. Jó társaság, jó meló. A pénz is jó. Kezdő fizu 260bruttó, szóval 130at kézhez kapnék. Na majd kiderül. Szakdolgozatot folytatni kellene,de ebben a melegben nem sok kedvem van beleásni magam a témába. Nem tudok koncentrálni ilyenekre.Most várom,hogy hazajöjjön... Remélem olyan lesz,mint tegnap,s nem csak egynapos volt a változás! Tegnap nyert a Fradi is, de a teljesítménytől nem vagyok elragadtatva (hogy finoman fogalmazzak) Hogy Fülöp Noelt minek erőltetik az edzők, nem értem.Akkora hibákat vétett, hogy félelmetes. Kétkézzel löki fel hátulról a Baktait... Nem sok pontos passz született tőle.. Csiszárnak most voltak jó megmuzdulásai... Tóth Bencét sajnálom,hogy olyan szerencsétlenül pattant elé a labda, s nem tudta megszerezni az első gólját a "nagycsapatban". Pedig megérdemelte volna. Látszott rajta,hogy nagyon akar,s nagyon harcosan , ötletesen játszott. Az idősebbekről inkább nem beszélek. Egy 10emberrel, 79 percig emberhátrányban játszó Baktalórántházát a Fradinak legalább(!) 3-4 góllal vernie kellett volna. Remélem jövőre jobb lesz. Gondolkoztam rajta, hogy megyek ma kézilabda VB-selejtezőre, de most nem sok kedvem van. Inkább pihenek,hogy reggel frissen menjek dolgozni. A hónapban menni kellene vagy 4-5 napot diákmunkára, dolgozni. Jól jönne az a kis pénz. Majd ha hazajön kedvesem, fel is vetem neki az ötletet. Nem hiszem,hogy el lesz tőle ragadtatva...  

A bejegyzés trackback címe:

https://sunny85.blog.hu/api/trackback/id/tr47499408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása