CV

Mindennapok, CV, meg ez meg az. Nem mondhatom el senkinek, leírom hát mindenkinek

Friss topikok

  • Kismaci86: Boldog boldog boldog születésnapot, kívánom hogy legyen még sok ilyen szép napod :) Nagyon sok bol... (2008.08.11. 21:39) 2008.08.11
  • Kismaci86: Csajszi merre vagy már??? :( hiányzol... ugye nincs baj??? (2008.08.01. 10:48) jóslás
  • Kismaci86: Örülök, hogy végre írtál már... el vagy veszve :( Esetleg egy kis élménybeszámolót kaphatok? :) :P (2008.07.16. 11:47) 2008.07.15.
  • Kismaci86: Hát tegnap a KisD-s szitura gondoltam :D ja de Konstiék is... van amit nem felejtek el... éjjel ke... (2008.07.03. 14:16) 2008.07.03.
  • Kismaci86: Csajszi! Nagyon tetszik a bejegyzésed. Nem azért, mert rólam is van benne szó, hanem, mert jó érzé... (2008.07.02. 20:51) 2008.07.02.

Ezt olvasom..

"Jó tudni azt, hogy szeretik az embert. Hogy hiányozni fogunk valakinek."

2008.07.22. 17:25 - sunny85

Címkék: tv2 nap olasz sziget társadalom bank cigány nyugdíj wass albert víz nyelvvizsga albérlet galgagyörk

Újabb nap. Ma viszonylag korán hazaértem. Nem történt semmi különös. Kaptam e-mailt az utazási irodás csajszitól, hogy kell néhány adat a szerződéshez,s bevillant,hogy magánnyugdíjpénztárba be kell lépnem. Mióta hazajöttem azt nézegetem, hogy melyikhez lenne érdemesebb. De nem tudom. Mindegy is. Jah meg az a ciki, hogy mivel nekem szakmai középfokú nyelvvizsga kell minimum, s majd csak ősszel megyek, ugye hiába beszélek angolul, nincs róla papírom. De elvileg egy alapfokú kellene a munkához. De a csaj tud arról,hogy nincs meg a nyelvvizsga, legalábbis az önéletrajzba beleírtam, meg az állásinterjún is volt róla szó.. Remélem nem kötnek bele a szerződéskötéskor,  s nem mondják vissza... Most ezen kezdtem izgulni... na mindegy, majd kiderül. Mindenesetre próbálom felkészíteni magam, hogy mégse mehetek. Jobb, mit ott pofára esni. Mára ennyi, búslakodom. pápá 

 

Vagyok megint. Kibuktam. Hívott a drágaságom, s jól felidegesített... Tegnap éjszaka mikor hazajött rákérdezett,hogy volt-e itthon veszekedés, mi volt az oka,stb. Elmondtam neki,hogy mi volt,hogy volt. Erre most hív,s mondta,hogy drága nővéremtől egészen máshogy hallotta a dolgokat, s neki hisz. Fasz kivan már ezzel. Mindig miattuk veszekszünk. A héten 4szer vesztünk össze nővérem miatt, pedig még csak kedd van... Unom már ezt. Ma is majd hallgatom,hogy egész nap el vagyok tűnve. Mi a francnak üljek lent,s bámuljam őket? Addig sem veszekednek velem, amíg nem látnak. Annyi az egész,hogy lusták mindenhez. Tegnap a boltba is csesztek elmenni, kenyér sem volt itthon este, meg semmi. S persze ezért is én voltam a hibás... Pedig én reggel 8tól fél 6ig dolgoztam, apum 6tól 2ig, 3tesóm, meg anyum meg itthon volt egész nap. De persze nekem kellett volna boltba menni. Bár el is indultam volna 3/4 7körül,de nagyobb hugom azt mondta,hogy már voltak vásárolni. Ja, vettek cigit maguknak, meg kávét. Ez a fontos. Ahhh... S ebből volt tegnap a veszekedés,hogy nekemugrottak,hogy az én hibám,hogy nincs megvéve sokminden. Anyum hívott le kb.fél 7kor, 3/4 7re lementem, mert volt egy kis dolgom előtte. S hiába kérdeztem miért hívott, nem válaszolt. Persze megint a számítógép volt a fontos, nem az,hogy rám figyeljen... Aztán elkezdte mutogatni,hogy milyen játékot talált,s hogy az angol nyelvű,s fordítsam már le neki. Persze hiába fordítottam le, nem azt csinálta, amit mondta,hogy az az utasítás. Akkor meg minek fordítsam? ahh na mindegy. Ugye azt hittem,hogy ezért hívott, hogy fordítgassam neki azt a hülyeséget. Amíg én meg nem jegyeztem,hogy nincs itthon kenyér, meg apumnak kaja,amit ma vihetett volna dolgozni,adig semmi gond nem volt. Aztán ugrott nekem,hogy azért hívott,hogy menjek boltba. Persze ez este 9kor volt már. Meg a fejemhez vágta,hogy én csak akkor megyek boltba,ha nekem kell valami,máskor meg lesz...om a dolgot. Ezt nem érzem teljesen jogosnak, ugyanis nővérem csak akkor megy boltba,ha neki kell cappuccino vagy cigi, hugom csak akkor ha cigi kell neki, másik hugom meg akkor, mikor kólát akar inni. S ők meg sem kérdezik,hogy esetleg itthonra kell-e valami. Én mikor átugrok Viktornak cigiért, vagy ásványvízért, vagy bármiért, mindig megkérdezem kell-e valami,s egyúttal elintézem azt is. Vasárnaponként is mindig mi kelünk fel reggel,hogy legyen friss kenyér, felvágott, stb reggelire, a többiek meg aludhatnak délig. Pedig nekem is olyan jól esne... De mindenki úgy van vele,hogy majd én megcsinálom úgyis... Mikor nincsenek itthon,olyan jó... Időben kész van minden, bevásárolunk Viktorral, s nincs veszekedés belőle. De ilyenkor katasztrófa... :( Tényleg elegem van már,hogy mindig miattuk van vita. Mi jó nekik ebben? Én,aki mindig is úgy voltam vele,hogy az első éves fizumat majd mindenegyes fillérig elteszem,hogy ne kelljen annyi hitelt felvenni majd házra,lakásra, most úgy vagyok vele, hogy ha megkapom majd a 2.havi fizumat elmegyünk albérletbe a francba innen. Akkor ki tudjuk fizetni a 3havi letéti pénzt, s marad vésztartalék. Csak tűnnénk innen. Nehéz lesz úgy talpraállni,de már nem érdekel. Ha az eredeti tervek szerint itt maradnánk még egy évig, akkor biztos nem maradnánk együtt Viktorral. Ebben nagyon biztos vagyok. Szóval ha valaki tud vmi jó olcsó albérletet, s véletlenül olvassa a blogomat, akkor szóljon!

Na megint megy a hazugság a TV2-őn... Galgagyörkön belövöldöztek cigány családok ablakán. Beszólnak, hogy egy hónapja bőrfejűek támadták meg ott a cigány családokat. Jah... persze... Arról van felvétel,hogy a cigányok kapával,kaszával, meg ilyenekkel állnak, míg a Gárdisták kiköltöztetik a családot. Arról nincs,hogy bárki megtámadta volna a cigányokat. Az öreg cigány mutatja a putrijában,hogy feldúlták a bőrfejűek a szép tiszta házát... Ja persze. Az az alap állapot volt. Most megint elő fogják adni,hogy a gárda támadta meg őket. Húzzák a párhuzamot a 2dolog között. Közben meg lehet cigány lőtt cigányra. Csak megint farkast kiáltanak. Aztán ha kiderül,hogy semmi köze a gárdához, majd hirtelen csend lesz a dolog körül, de nem fogja beismerni, bevallani senki,hogy ismét tévedtek. Meghagyják a közvélemény tudatában,hogy szegény cigányokat mindenki csak bántja... ahhh nem is idegesítem magam ezen tovább.

Ahh "intoleráns olasz társadalom" tv2.

Na ugyan miért mondják? Mert nem hatódnak meg ha a bevándorolt cigók közül vízbe fullad 2. (Bár az szerintem is durva,hogy tovább napoznak mellettük. Én egyből szólnék valakinek,csak hogy minnél előbb elvigyék őket a szemem elől.) Meg mert nem fogadják be őket. Igazuk van istenem...

Utálok mindenkit...

"Örvendj a hóvirágnak és a búzavirágnak.
Az erdő csöndjének.
Ha egyedül vagy: annak, hogy egyedül lehetsz.
Ha nem vagy egyedül: annak, hogy nem kell egyedül légy.
Vágyódj arra, amit a holnap hoz és örvendj annak, ami ma vagy."
(Wass Albert: Te és a világ)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunny85.blog.hu/api/trackback/id/tr100580326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása