CV

Mindennapok, CV, meg ez meg az. Nem mondhatom el senkinek, leírom hát mindenkinek

Friss topikok

  • Kismaci86: Boldog boldog boldog születésnapot, kívánom hogy legyen még sok ilyen szép napod :) Nagyon sok bol... (2008.08.11. 21:39) 2008.08.11
  • Kismaci86: Csajszi merre vagy már??? :( hiányzol... ugye nincs baj??? (2008.08.01. 10:48) jóslás
  • Kismaci86: Örülök, hogy végre írtál már... el vagy veszve :( Esetleg egy kis élménybeszámolót kaphatok? :) :P (2008.07.16. 11:47) 2008.07.15.
  • Kismaci86: Hát tegnap a KisD-s szitura gondoltam :D ja de Konstiék is... van amit nem felejtek el... éjjel ke... (2008.07.03. 14:16) 2008.07.03.
  • Kismaci86: Csajszi! Nagyon tetszik a bejegyzésed. Nem azért, mert rólam is van benne szó, hanem, mert jó érzé... (2008.07.02. 20:51) 2008.07.02.

Ezt olvasom..

2008.07.04.

2008.07.04. 17:59 - sunny85

Címkék: nap képek szerelem cica macska 5 vizsga degu arát

Újra egy nap.

Na sikeresen levizsgáztam. Persze,hogy pont azokat a tételeket húztam,amiket a legkevésbbé akartam... A bankjegyválogatás tök jó ment, mint mindig, 5ös... A b tétel a dollár kibocsátási összefüggéseit firtatta, 5ös. Az a tétel pedig az árfolyamképzésről, törvényekről, szólt. 5ös. Szóval akadály leküzdve. :)

Párocskám azt hiszi,hogy az anyagi dolgok a fontosak. Vagyis veni akar neke mindenképp valamit,hogy boldoggá tegyen... Hiába mondom, hogy arra van szükségem, hogy átöleljen, megcsókoljon, stb. Én ettől vagyok boldog.. Miért olyan nehéz ezt felfogni? Na mindegy...

 

 

 

 

 

Vettünk ma a deguknak új itatót. Össze is tört az első.Aztán mentem, vettem mégegyet. Ez bírja, úgy látszik. Találni kell valami jó megoldást erre. Nincs kedvem naponta,havonta rohangálni itatóért. Néztünk kismókust :) 15ezer Ft... Meg pici tengerimalacot... Olyan aranyosak míg picik. Aztán megnőnek, s nem lesznek aranyosak... A macskákban is ezt nem szeretem,hogy egyszer felnőnek.

Így még aranyos. De ha felnő... Én is csak akkor voltam imádnivaló és aranyos, amíg pici voltam. :D

 

 

 

Ezzel mára ennyi is belőlem

A bejegyzés trackback címe:

https://sunny85.blog.hu/api/trackback/id/tr46553596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása