CV

Mindennapok, CV, meg ez meg az. Nem mondhatom el senkinek, leírom hát mindenkinek

Friss topikok

  • Kismaci86: Boldog boldog boldog születésnapot, kívánom hogy legyen még sok ilyen szép napod :) Nagyon sok bol... (2008.08.11. 21:39) 2008.08.11
  • Kismaci86: Csajszi merre vagy már??? :( hiányzol... ugye nincs baj??? (2008.08.01. 10:48) jóslás
  • Kismaci86: Örülök, hogy végre írtál már... el vagy veszve :( Esetleg egy kis élménybeszámolót kaphatok? :) :P (2008.07.16. 11:47) 2008.07.15.
  • Kismaci86: Hát tegnap a KisD-s szitura gondoltam :D ja de Konstiék is... van amit nem felejtek el... éjjel ke... (2008.07.03. 14:16) 2008.07.03.
  • Kismaci86: Csajszi! Nagyon tetszik a bejegyzésed. Nem azért, mert rólam is van benne szó, hanem, mert jó érzé... (2008.07.02. 20:51) 2008.07.02.

Ezt olvasom..

2008.07.16.

2008.07.16. 17:56 - sunny85

Címkék: posta sziget komment bank pénz bunkó bizonyítvány gusztustalan erkölcsi

Kedves kommentelőm! Akit puszilok. Most nem sok kedvem van élménybeszámolót tartani. :( Bocsi :(

Ma kibuktam... Teljesen... Most értem haza, fél 6kor. Reggeltől megállás nélkül munka... De nem is ez a gond. Átmentem ma a postára, fel kellett adni levelet egy ügyfélnek. Gondoltam ha már ott vagyok elintézem az erkölcsi bizonyítványt. A postaboltban meg is kérdeztem a nőt,hogy hogy működik ez, hogy ne tartsam fel a sort a pultnál. Kedvesen elmonta mi hogy van. Végre sorrakerülök. Feladom a levelet amit a bankból vittem, majd mondom neki,hogy még külön szeretnék fizetni az erkölcsi bizonyítványos nyomtatványért. Ekkor felháborodott a  nő,hogy miért külön fizetek, meg mert neki fel kell állnia,hogy odahozza a nyomtatványt. Elmagyaráztam,hogy az munkahelyi dolog, ez meg magánjellegű. S emellett kérdeztem, hogy hogy működik az a dolog,hogy ha a munkahely címére kérem az erkölcsit, akkor azt kifizetik a munkahelynél. Na ekkor meg az volt a baja,hogy 2300 Ft-on "problémázok", hogy szeretném azt visszakapni, ha már a munkahelynél azt felajánlották. De olyan bunkó módon beszélt, hogy az már gusztustalan. Mondta, hogy ne hozzá menjek vissza,ha kitöltöttem, mert ő nem akar azzal a papírral foglalkozni, amit ki kellene állítania. Jó, ennek örültem is, aztán mégis hozzá kellett mennem. Elsőre sajnos elrontottam a papírt, de rá van írva,hogy kicserélik. Na igen, persze gusztustalan melléfűzésekkel ismételten... Na de még tűrtem. Kezdem kitölteni újra a papírt, végeztem, rájöttem,hogy a címnél megint hibáztam.De már nem érdekelt. Visszamentem a nőhöz, odaadtam a csekket, kifizettem a pénzt, persze közben hallgattam a szövegelését. Mindenért persze én voltam a hibás, mert hogy képzelem én, hogy erkölcsi bizonyítványra van szükségem, na meg persze nem akarok kidobni 2ezer Ft-ot, ha vissza is kaphatom. Duzzogva elkezdte volna írni a papírt, majd benyögte,hogy azt nem írhatja a munkahely címére, nevére, de nem indokolta. Mivel már majd egy órája a postán voltam, mondtam neki,hogy hagyja, akkor sz...ok rá. Ha nem akarja ne csinálja meg.  Már nagyon kerülgetett a sírás, szégyen, nem szégyen.. Gyenge vagyok. Látta is rajtam. Ekkor elkezdett kedveskedni, hogy hát tök jó,hogy találtam munkát, meg kérdezgetett róla. Mondtam,hogy hagyjuk,mert éreztem,ha többet beszélek sírni kezdek. A végén megint beszólt valamit, de akkorra már csak arra tudtam koncentrálni,hogy kiérjek a postáról, ne ott bőgjem el magam mindenki előtt. Annyira szar, még most is bőgök,mikor írok róla. Soha nem volt még részem ilyenben. Szokni kell... Nem tudom ő mit szólna hozzá,ha így viselkednék vele a bankban,ha ő jönne be... Utólag persze eszembe jut,hogy panaszkönyv, meg ilyenek... De ezen már az sem segítene. Mit érnék vele? úgyse foglalkozik ezzel senki.

Ma délután beriasztott a rablásjelző... A fiókvezetőiben voltam,láttam,hogy nincs semmi az ügyféltérben,de ugye ki kell menni ilyenkor is. Nem tudjuk mi okozta, villogott ott majd egy 40percig. Mindegy is. A lényeg,hogy nem éles volt. Hazaértem, mondanám Viktornak, hogy mi volt a postán, erre beszólt, hogy ez szerinte csak engem érdekel. Az 1.mondatom után. Persze,hogy megint kiakadtam.De nem szóltam semmit,csak lejöttem. Nincs kedvem még ehhez is. Kész vagyok ma teljesen. Az a gáz,ha az erkölcsit nem fogadják el így,akkor nem lesz meg a Sziget kezdésére, így nem mehetek szerintem... Ahhh elegem van.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunny85.blog.hu/api/trackback/id/tr10571315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása